Bylo dokončeno pravé zhlaví, položena kolej ke skladišti a začal jsem osazovat přestavníky. V pravém zhlaví jsou již položeny a připevněny všechny výhybky až na poslední obloukovou výhybku. Proběhli první zkoušky jízdních vlastností a přejezdu po výhybkách (viz Videogalerie). Výhybky jsem upravil podle tohodle návodu. Příště musím doosadit přestavníky a pustit se do stavby podkladu pro pokračování tratě.
Pokračuje stavba hlávního nádraží, ke kolejím je již připájen napájecí drát, každá kolej v hlavním nádraží bude odizolována, kvůli indikaci zda je kolej volná či nikoliv. Koleje k poladu chytám šroubkama Tillig o rozměrech 1,4x8mm, musím říst že to v kartonu drží dobře, a hlavně kdybych musel něco poupravit nemusím vytrhávat přilepené koleje.
Již jsou položeny všechny 4 koleje v hlavním nádraží a začíná stavba pravého zhlaví.
Od truhláře jsem si nechal vyrobit dřevěný rošt, který je 1m na zemí, na tomto roštu budu po několik let stavět svoje vysněné kolejiště. Nakonec jsem se rozhodl že na tento rošt dám kartonový základ budoucího kolejiště, hlavní nádraží je tedy ještě 7cm nad dřevěným roštem. Nejdříve si postavím hlavní okruh (červená barva v plánku), rozhodl jsme se tedy že začnu s nádražím, udělal jsem si pod něj z kartonu desku a začal pokládat koleje. Nejhorší bylo vyměřit první kolej, aby to všechno sedělo. Bohužel z této fáze stavby chybí fotografie.