DoporučujemeZaložit web nebo e-shop
aktualizováno: 02.10.2009 23:12:58 

Plán a popis kolejiště

Popis kolejiště

plan_kolejiste Celé kolejištKolejiště bude postaveno s kolejí od firmy Tillig, jedná se o kolejivo Standart, výhybky mají úhel odbočení 15°, kvůli nedostatku místa. Celé kolejiště bude stavěno z kartonu, příde mi to jako dobře sehnatelný materiál a hlavně není z toho bordel jako z polystyrenu (když má někdo řezačku je to nědo jiného) a opracovává se to daleko lépe než například překližka. 

  Kolejiště bude ovládáno DCC + analog. Vozidla budu ovládat digitálním setem od firmy ROCO a ovladačem Multimaus, když budou dva strojvedoucí mám připraven i LokoMaus2. Vše ostatní budu ovládat přes ovládací pult, vím že v dnešní době všemu vládnou počítače, ale já si neumim představit svoje kolejiště bez ovladacího panelu plného tlačítek, přepínačů, světýlek atd...

 

 

 

 

Motiv Tratě:

Jedná se o hlavní jednokolejnou trat (červená), která má větší část schovanou v tunelu, kde je také ukryto jednoduché zkryté nádraží, dále na červené hlavní trati leží hlavní nádraží Dolňákov (pracovní název) nádraží má celkem 4 koleje, v levém zhlaví je kolej která vede do depa, kolej bude zaklončena výtopnou s jedním stáním. Z pravého zhlaví povede odstavná kolej ke skladišti a odbočka na lokální trať (modrá) do stanice Horní Lhota (opět pracovní název), Hlavní nádraží bude nejvyšším místem červené trati, z obou stran bude pozvolně klesat a červené zkryté nádraží bude nejníže položená červená trať.

 Z hlavního nádraží povede lokálka (modrá) do stanice Horní Lhota, asi v půlce cesty je odbočka vlečky vedoucí k pile, ve které budou dvě odstavné koleje. Lokálka povede lesem a nad útesem až do Horní Lhoty, která je nejvýše položené nádraží celého kolejiště, ještě před vjezdem do koncového kolejiště je odbočka na vlečku do místního pivovaru kde vaří chutnej zlatavej mok.

 

Modré koncové nádraží bude mít dvě koleje, bude zde možnost objíždění soupravy, obě koleje budou zakočený kusou odstavnou kolejí, u kterých bude ais malé skladiště.

 Z červené trati bude dále odbočka(zelená) do většího zkrytého nádraží s vratnou smyčkua  pěti odstavnými kolejemi (toto nádraží je již postaveno). Trat bude klesat, a na chvilku vyjede z tunelu do místa kde povede pod pivovarem.

 

   

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Vytvořeno službou WebSnadno.cz  |  Nahlásit protiprávní obsah!  |   Mapa stránek